Tuesday 12 July 2016

DIRI KU

ASSALAMUALAIKUM..

aku nie budak baru je dlm blog2 nie.. klau ade pape kesilapan bgthu la yea.. huhu

Firstly aku  nak cerita tentangkluarga ku .. sesapa nak tahu, bacalah.. kalau x nak,xyah baca yea.. hehe..

ABDULLAH MOHAMED (AYAH)
- seorang ayah yg mmg x pernah kenal erti putus asa.. sangat2 tabah.. sanggup bersusah payah utk family..love him very much..

AZLINA BT IBRAHIM (MAK TIRI)
-alhamdulillah.. wlaupun hanya mak tiri, dye x pernah membezakan kami. syg kmi seperti ank sendiri. thanks umi, sanggup jadi pengganti mak.. love u damn much..

MOHAMED ZAKARIA B.ABDULLAH
-abang sulung, baik n sangup bantu adik-beradik. love u toooo...

FATIN MUNAWWARAH BT.ABDULLAH
- aku..lahh.. hehe.. mulut becok , suka kacau org, n suka dduk berjauhan dgn family.. baru rindu lebih.. huhu

FATIN IMAN INSYIRAH BT.ABDULLAH
- adik yg bongsu, paling manja.. tempat aku buat luahan hati.. sangat memahami.. tempat aku pinjam bahu nak menangis.. kih kih kih.. wlaupun kdg2 annoying... tetap syg ko gemokk.. huhu.. love u dear..


nie hanya pengenalan.. kalau nak kenal lebih.. nnti aku post ag yea.. nak siapkan order customer japp..

thanks pada yg sudi baca.. love u..muahxx

#fm#

No comments:

Post a Comment