Friday 15 July 2016

TEKANAN

ALLAH...stressnye dua tiga hari nie.. macam-macam nak pikir.. mmg banyak sangat dugaan bulan nie.. Keluarga, hubungan, kerja.. hurmm.. mmg btol, Allah masih sygkan kita sebb tu dapat ujian macam nie... semoga aku dapat hadapi nie semua dengan tenang.. Mungkin Allah rindu nak dengar hambanya meminta dan merintih padanya kan.. Istiqamah nie mmg susah.. memamg seksa sgt.. bnyk ujian, banyak halangan.. mmg kena sabar sangat-sangat kan... rase macam nak luahkan semua nya tapi takut mengaibkan.... be strong fatin.. Allah takkan menguji kalau hambanya x mampu kan... Memang dalam keadaan mcm nie Quran je boleh tenangkan hati.. Terimbas dosa-dosa lampau.. Semoga aku diberikan kekuatan dan ketabahan untuk harungi semua nie... Semoga aku dapat istiqamah selamanya.. Bukan senang nak berdiri kalau xde org yg menyokong.. tpi nak buat mcm mne demi diri sendiri kan.. hehe.. semoga aku boleh tetap tersenyum dlm dugaan nie... Masalah kan boleh jadikan kita lebih kuat di masa akan datang.. Bestnye kalau pa n syirah ade kat sisi masa2 cmnie.. Dpt la bahu nak menanngis.. Pa, atyn perlukan kekuatan mcm pa.. waaaaaaaa,,, sedihhhh...
atyn rindu pa , atyn rindu mak..

Semoga aku diberikan kekuatan dan kesabaran...

#fm

No comments:

Post a Comment